c_300_250_16777215_10_images_70271.jpg

ترکمن سسی - یک فعال رسانه ای نزدیک به رامین نورقلی پور شایعه اخیر در خصوص عدم کاندیداتوری رامین نورقلی پور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، این فعال رسانه ای درباره این موضوع گفت: اخیرا یکی از کانال های مرکز استان مطلبی تحت عنوان قطعی شدن عدم کاندیداتوری نماینده غرب را نشر کرده بود و این موضوع را به همکاری دکتر سعید یلقی با دکتر نورقلی پور ربط داده است. این مطلب با واقعیت مطابقت ندارد و ثابت می کند مدیر کانال مربوطه آن طور که باید به تحولات انتخاباتی حوزه های مختلف استان اشرافیت ندارد.
این فرد مطلع یاد آور شد: با توجه به سیل اخیر که مشکلاتی عدیده به همراه داشت و با توجه به مدت زمان باقیمانده تا انتخابات مجلس، فعلا زود است تا نماینده غرب استان به فضای انتخابات ورود کند مضافا آنکه مردم حوزه نیز از نماینده مجلس انتظاری جز رسیدگی به مشکلات شان ندارند.
وی افزود: بر همین اساس نماینده غرب گلستان تاکنون اظهار نظر رسمی درباره آینده اش نکرده و احتمالا متولی کانال مربوطه هدفی جز تخریب نداشته است.
از سوی دیگر شنیده می شود سعید یلقی داوطلب مجلس از حوزه گرگان و آق قلا با برگزاری جلسات متعدد طی مدت کوتاهی توانسته است در میان فعالان انتخاباتی و فضای انتخاباتی بسیاری از نظرات را به خود معطوف نماید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر