c_300_250_16777215_10_images_1_72270.jpg

 ترکمن سسی - فضای مجازی می تواند عامل رشد و نموی استعداد های ناشناخته در جامعه شود ، استعدادهایی که شاید کمتر به آنها توجه کرده یا از کنار آنها رد شده ایم.

 

اخیرا نقاشی های زیبایی از بانوی ترکمن در صفحه اینستاگرامی وی منتشر شده است. نقاشی هایی که برگرفته از زندگی روزمره در منطقه ترکمن صحراست و در عین سادگی زیبایی و جذابیت خاصی دارد.

 

عایشه ارمش بانوی ۳۱ ساله گنبدی است که نقاشی هایش را در صفحه شخصی اینستاگرام به اشتراک می گذارد، وی که طراحی دوخت خوانده است علاقه خاصی به نقاشی دارد و استعداد خوبی در این زمینه از خود نشان داده است.

 

بدون شک این بانوی با استعداد گنبدی می تواند با نقاشی هایی با مضامین اجتماعی،طنز ،فرهنگی و تاریخی از ترکمنصحرا و جامعه حرف های زیادی برای گفتن در عرصه هنری داشته باشد.

 

در ادامه با هدف معرفی هرچه بیشتر این هنرمند ترکمن و حمایت معنوی از وی ، چند نقاشی از عایشه ارمش به اشتراک می گذاریم ، مخاطبان و کاربران می توانند برای مشاهده نقاشی های بیشتر به صفحه اینستاگرامی آرمش مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر