c_300_250_16777215_10_images_1_72356.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه نگین شهر در مراسم "صدقه عاشر آی" در روستای کاکا گفت : پیامبر اکرم (ص) در مورد امام حسین (ع) فرمودند که فرزندم حسین محبوبیت خاصی نزد من دارد و حسین خودش یک امت است .


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، ابوبکر آخوند خوجملی قبل از ظهر دوشنبه 18 شهریور روز تاسوعا در روستای کاکا افزود : محبت پیامبر (ص) به امام حسین (ع) نشان محبوبیت بیش از حد امام حسین ع نزد پیامبر است.

آخوند خوجملی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) و یارانش که در کربلا شهید شدند شهدای والا مقام اسلام هستند ، تصریح کرد: امام حسین (ع) برای افشای ظلم و فساد یزید و یزیدیان قیام کرد و در این راه با افتخار به شهادت رسید.
امام جمعه اهل سنت نگین شهر با استناد به حدیث نبوی امام حسن(ع) و حسین (ع) را جوانان اهل بهشت خواند و این دو امام بزرگوار را گلهای خوشبوی پیامبر اکرم (ص) و بهشت معرفی کرد.

گفتنی است مراسم صدقه عاشر آی قبل از ظهر دوشنبه با حضور علما و اقشار مختلف مردمی در روستای کاکا برگزار شد و در این مراسم شاعران ترکمن از جمله اراز نظری ، جمشید آقچلی و ارازمحمد خرمالی نیز اشعاری در اوصاف اهل بیت و ارزش های حماسه امام حسین (ع) خواندند.

اجرای این مراسم نیز به عهده مجریان توانمند منطقه جمشید آقچلی و ارازمحمد خرمالی بود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر