c_300_250_16777215_10_images_1_72375.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت آق قلا گفت: سیل مصیبت بود اما نعمت اخوت، برادری، همکاری و دستگیری از مردم سیل زده را به ارمغان آورد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری مهر گلستان ر، آخوند عبدالحی میرزاعلی صبح پنج شنبه در آیین افتتاح متمرکز دو هزار و ۸۶۰ واحد مسکونی تعمیری و احداثی در مناطق سیل زده گلستان که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در روستای تازه آباد برگزار شد، اظهار کرد: باید قدردان نیروهای نظامی و انتظامی و جهادگرانی در سیل شبانه روز یاور و خدمت رسان مردم در جنگ آب بودند، باشیم.


وی افزود: سیل هرچند مصیبت بود اما نعمت اخوت، برادری، تفاهم، همکاری، مساعدت و دستگیری از مردم سیل زده را به ارمغان آورد.


امام جمعه اهل سنت آق قلا با تاکید بر اینکه افتتاح  این تعداد از پروژه های احداثی و تعمیری پایان کار در مناطق سیل زده نیست، ادامه داد: استاندار گلستان و سردار معروفی از روزهای نخست در مناطق سیل زده حضور داشتند و همچنان پیگیری رفع مشکلات و آلام مردم سیل زده هستند و باید قدردان این تلاش ها باشیم.


وی با اشاره به همکاری همه ارگان‌ ها در سازندگی مناطق سیل زده گفت: از مقام معظم رهبری که از همان روزهای نخست به نیروهای نظامی دستور داد که به کمک به مردم مناطق سیل‌زده بیایند و گره‌ های زیادی از مردم در مناطق سیل ‌زده به کمک همین نیروها حل شده و در حال حل شدن است تقدیر و تشکر می کنیم.


آخوند میرزاعلی تصریح کرد: در بسیاری از روستاها و شهرهای سیل زده استان شاهد بازسازی واحدهای مسکونی و مدارس به کمک جهادگران و مردمی که از اقصی نقاط کشور برای کمک آمده بودند، هستیم خدارا شاکریم که در کشوری زندگی می‌ کنیم که همه یار و یاور همنوعان هستیم.


وی با اشاره به اینکه در مناطق سیل زده شیعه و سنی معنا نداشت و همه در کنار هم کمک کردند، بیان کرد: سرداران و روحانیونی با لباس شخصی آمدند و در اینجا بیل زدن و کمک کردند نمونه ‌های این افراد در اینجا زیاد بودند و باید قدردان این نعمت و اخوت باشیم به خصوص در این زمان که دشمنان از هر فرصت به دنبال فتنه در کشور ما هستند باید قدردان رهبر فرزانه باشیم که با درایت داعیانه خود کشتی انقلاب را به پیش می ‌برد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر