c_300_250_16777215_10_images_1_72430.jpg

ترکمن سسی - نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم وجود ایمنی در راه های مراوه تپه به گنبدکاووس از دولت خواست تا سریعا نسبت به بهسازی و چهاربانده کردن این جاده ترانزیتی اقدام کند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری خانه ملت، شهرام کوسه غراویدر نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مردم استان گلستان و همچنین مردم مرزدار شهرستان مراوه تپه، گفت: متاسفانه در اثر برخورد تریلی با مینی بوس حامل زوار 15 نفر از مادران و کودکان را در آغاز سال تحصیلی از دست دادیم تا جایی که از یک خانواده 9 نفر در آتش سوختند.
نماینده مردم مراوه تپه، مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور،  گفت: چرا برای جاده ترانزیتی مراوه تپه به گنبد کاووس که روزانه نزدیک به 4 هزار وسیله نقلیه از عرض کم آن عبور می کنند اقدامی نمی کنید، متاسفانه افرادی که با عشق به زیارت رفته اند به دلیل عدم تامین ایمنی راه ها جانشان را از دست داده اند. این جاده ترانزیتی نیازمند تعویض و ارتقاء به راه های اصلی و چهاربانده شدن دارد.
وی ضمن گلایه از عدم توجه به شرق استان گلستان افزود: چرا باید شرق استان در رنج و محرومیت به سر ببرند آیا این تبعیض شایسته مردم شرق استان است؟ می دانیم تنگناهای اقتصادی وجود دارد اما این تعویض قابل توجیه نیست چرا که برای جاده های مشابه سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته است اما باید هر روزه شاهد مرگ عزیزانمان باشیم.
کوسه غراوی خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: چرا نماینده ویژه ای برای بررسی وضعیت جاده ها نمی فرستید، از رئیس جمهور می خواهم برای خانواده ای که 9 نفر از عزیزانشان را از دست داده اند تدبیر و عنایت ویژه ای داشته باشند.
وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: چرا به وقایع دردناک و خسارت های جانی و مالی غیر قابل تحملی که هر روزه در جاده کلاله به مراوه رخ می دهد و شاهد هشدار مردم هستیم، بی توجه هستید و هیچ اقدامی نمی کنید، این نتیجه بی مهری دولت مصیبت های جبران ناپذیری را رقم زده است و آه مظلومین گریبان مسئولان را خواهد گرفت./

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر