c_300_250_16777215_10_images_72426.jpg


ترکمن سسی - عرصه صنایع دستی یکی از زمینه های اشتغال صاحبان هنر این عرصه به ویژه زنان و دختران و راه اندازی کسب و کارهای محلی و کمک به اقتصاد خانواده است.



دختران و بانوان ترکمن از ادوار پیشین در زمینه هنرهای دستی مهارت و توانایی های خود را با خلق آثار نفیس و ماندگار به نمایش گذاشته اند و امروزه نیز با توجه به تنوع و گستردگی این هنرها، در شاخه های مختلف کارهای ظریف و زیباشناختی هنرنمایی می کنند.

با این مقدمه قصد داریم یکی از بانوان هنرمند ترکمن صحرا در عرصه تولیدات دست ساز را به مخاطبان رسانه ترکمن سسی معرفی بکنیم.

زهرا نظری بانوی هنرمند ترکمن در گفتگو با پایگاه خبری ترکمن سسی می گوید: دارای لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات هستم و با توجه به علاقه خود به هنرهای دستی تقریبا از دو سال و نیم پیش شروع به ساخت دست سازهای نمدی و پارچه ای در حیطه دیزاین و اکسسوری منزل کرده ام.

این بانوی هنرمند تاکید دارد: دست سازهای نمدی و پارچه ای یکی از جدیدترین هنرهایی می باشد که به تازگی با استقبال زیادی در مناطق مختلف ایران همراه بوده است و در صورت حمایت متولیان امر می تواند با گسترش حوزه فعالیت خود نقش بیشتری در این عرصه ایفا نماید.

در پایان یادآوری می گردد این بانوی هنرمند ترکمن اخیرا نمونه هایی از آثار دست ساز خود را از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام ( @almagoldolls ) در معرض دید عموم گذاشته و پذیرش سفارش و ارایه تولیدات خود به شهروندان را آغاز کرده کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر