c_300_250_16777215_10_images_72495.JPG

ترکمن سسی - مراسم افتتاحیه هفته ملی کودک با شعار "آینده را باید ساخت" و رویکرد آموزه‌های عاشورایی صبح امروز شنبه ۱۳ مهرماه در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، علی نذیری مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گلستان در این مراسم اظهار داشت: کار با کودکان و نوجوانان در کنار سختی‌ها شیرینی‌های بسیار زیادی دارد و سختی‌های کار در عمل  انسان را برای داشتن فردایی بهتر علاقه‌مندتر به این کار می‌کند.

نذیری خاطر نشان کرد : بسیاری از چهره‌های فرهنگی کشور از جمله کسانی هستند که ۴۰ سال پیش برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تجربه کردند و شخصیت آنها در این محیط شکل گرفته است.

گفتنی است در آیین افتتاحیه برنامه‌های هفته ملی کودک، علی نذیری مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش، مازندرانی رئیس دانشگاه فرهنگیان ،آخوند عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های استان و  جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر