c_300_250_16777215_10_images_72598.jpg

ترکمن سسی - کاروان زیارتی علما و طلاب اهل سنت و قاریان دارالقرآن امام شاطبی گنبدکاووس (شاگردان قاری ایل آمان آخوند مشرقی) در سفری دو روزه برای زیارت امام رضا( ع) به مشهد مقدس رفتند.



مدد آخوند هوشمند امام جمعه شهر مرزی اینچه برون در حاشیه این سفر زیارتی به خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی گفت: اهل سنت و ترکمن ها ارادت و احترام خاصی به امامان و اهل بیت (ع) خصوصا به امام رضا (ع) قائل هستند و این امام عزیز در نزد ترکمن ها به قزل امام (امام طلایی) شناخته می شود.

امام جمعه اینچه برون افزود : «قزل امام» لقبی است که ترکمن ها به امام رضا (ع) داده اند و به عنوان یکی از نوادگان حضرت محمد (ص) محبت و ارادت خاصی به آن حضرت دارند و بر اساس آموزه های دینی ما حسن و حسین از جوانان اهل بهشت هستند که در نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.

بر اساس این گزارش ، این سفر زیارتی با همکاری عبدالغفور آخوند چرکزی مسول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی شهر مرزی اینچه برون طی روزهای شنبه و یک شنبه انجام شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر