c_300_250_16777215_10_images_72605.jpeg

ترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به پروژه های در دست اقدام شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: تلاش داریم بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان با اعتبار 47 میلیارد تومان تا تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس روز شنبه 11 آبان در جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه که با حضور عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و غراوی نماینده مردم شرق استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، تصریح کرد : شهرستان مراوه تپه 3300 کیلومتر مربع وسعت دارد و از حیث وسعت دومین شهرستان استان است و باید تلاش شود امکانات بصورت عادلانه به این شهرستان برسد و 108 روستای آن از امکانات زیرساختی بهره مند گردند.
وی افزود: مجتمع آموزشی شبانه روزی جهت تحصیل دختران در مراوه تپه ساخته خواهد شد تا آنان نیز از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
استاندار گلستان توجه به آب رسانی، موضوعات عشایر، مسائلی درمانی، بازگشایی مسیرهای صعب العبور و ساخت مسیرهای مورد نیاز مرزبانی را از اولویت های شهرستان مراوه تپه دانست.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: 2 سالن ورزشی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در شهرستان وجود دارد که باید هرچه سریعتر طی هماهنگی ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه به اتمام برسد.
لازم به ذکر است استاندار گلستان امروز با حضور در شهرستان مراوه تپه در ادارات، مدارس و روستاهای این شهرستان حاضر شد و ضمن اطلاع دقیق از وضعیت مردم، دستورات لازم جهت رسیدگی را صادر کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر