c_300_250_16777215_10_images_72712.jpg

ترکمن سسی - مدرسه شهدای بانک دی روستای گری به عنوان اولین مدرسه ساخته شده در مناطق سیل زده ، صبح امروز پنج شنبه با حضور نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، رییس هیات مدیره و مدیرعامل و رئیس شعبه گرگان بانک دی ، مدیران کل و مسولان استانی و شهرستانی در روستای گری دوجی افتتاح شد.



در حاشیه این مراسم ، رییس هیات مدیره بانک دی در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی گفت: این واحد آموزشی دارای سه کلاس آموزشی است و با 400 مترمربع، ظرفیت بیش از ۹۰ نفر دانش آموز را دارد و با بهترین کیفیت جمعا با هزینه ای بیش از یک میلیارد تومان توسط بانک دی ساخته شد.

رضا سهم الدینی رئیس هیات مدیره بانک دی تصریح کرد: این مدرسه در راستای کمک به ساخت مدرسه در مناطق سیل زده با تلاش شرکت عمران و مسکن آباد دی از شرکت های زیر مجموعه بانک دی ساخته شد و عملیات ساخت آن بعد از سیل از ابتدای مردادماه امسال آغاز شد و در کمتر از ۴ ماه تکمیل و آماده بهره برداری شده است ، در واقع اولین مدرسه افتتاحی در مناطق سیل زده گلستان است.

رییس هیات مدیره بانک دی تاکید کرد: اساسا وضعیت نظام آموزشی نقش تاثیر گذاری بر نحوه تربیت نسل آینده کشور دارد و ما در بانک دی در راستای مسولیت های اجتماعی خود کمک به بهبود امکانات آموزشی و حمایت از نخبگان مناطق و دانش آموزان مناطق محروم کشور را وظیفه خود می دانیم.

گفتنی است در پایان مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای گری دوجی ، از طرف بانک دی و حاج مهدی نظری رئیس بانک دی گرگان، از دو خانواده شهید روستای گری ، پدر شهیدان حبیب لی و فرزند شهید مدافع حرم شهید زورقی تجلیل به عمل آمد و همچنین تعداد 150 کواه پشتی همراه با لوازم اولیه تحصیل به دانش آموزان روستای گری دوجی اهدا گردید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر