c_300_250_16777215_10_images_72740.jpg

ترکمن سسی - رئیس ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح یکشنبه در فرمانداری های ۶ حوزه انتخابیه استان آغاز می‌شود.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان, عبدالرضا چراغعلی با اعلام این خبر تصریح کرد: داوطلبان می توانند با همراه داشتن مدارک کامل با مراجعه به فرمانداری حوزه های انتخابیه گرگان , گنبد کاووس , کردکوی , رامیان , علی آباد کتول و مینودشت از ۸ صبح تا ۶عصر به مدت یک هفته، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: همزمان با ثبت نام از داوطلبان، استعلام از مراجع چهارگانه و فعالیت هیئت‌های اجرایی نیز آغاز می‌شود.
چراغعلی گفت : ثبت نام کنندگان از آوردن افراد غیرضرور در هنگام ثبت نام پرهیز نمایند و همچنین روند ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.
لازم به ذکر است انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند امسال برگزار می‌شود و از ۶ حوزه انتخابیه در گلستان، ۷نماینده به مجلس راه می‌یابند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر