c_300_250_16777215_10_images_72878.jpg

ترکمن سسی - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان گفت: برای مقابله درجنگ اقتصادی به فرمانده نیاز داریم و دولت چاره‌ای ندارد جزاینکه امکانات جنگ را فراهم کرده و به بخش خصوصی اعتمادکند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، علی محمد چوپانی در همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزیده گلستان اظهار کرد: هم‌اکنون برای صادرات و واردات در مرز اینچه برون با مشکلاتی مواجه هستیم و واگن یخچالدار به اندازه کافی در مسیر ریلی ایران- ترکمنستان- قزاقستان وجود ندارد.
وی افزود : گلستان قرار است به هاب غلات منطقه تبدیل شود اما طرف خارجی باور ندارد که ما بتوانیم از فیروزکوه و گدوک سالانه ۱۰ میلیون تن غلات عبور دهیم.
وی از برقی کردن قطار گرگان- تهران به عنوان مصداق حیف و میل کردن بیت المال و نگاه مغرضانه یاد کرد و ادامه داد: مسیر ریلی اینچه برون- گنبد- شاهرود که ما را هم به راه‌آهن تهران و هم خراسان متصل می‌کند و ۸۶۰ کلیومتر مسیر را کوتاه‌تر می‌کند بهترین گزینه و اقتصادی‌ترین مسیر است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان تصریح کرد: هم‌اکنون ما در حال فراهم کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران خارجی هستیم اما بهتر است این ظرفیت در اختیار سرمایه گذار داخلی قرار گیرد.
وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه قرار دهند و از خظاهای جزیی تولیدکنندگان بگذرند.
چوپانی اضافه کرد: برای مقابله در جنگ اقتصادی نیازمند فرمانده هستیم و دولت چاره ای ندارد جز اینکه امکانات جنگ را فراهم کرده و به بخش خصوصی اعتماد کند.
وی با بیان اینکه گلستان توانایی صادرات بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در سال را داراست، خاطرنشان کرد: ما تولید کنندگان و صادرکنندگان آمادگی آوردن ارز و دور زدن تحریم‌ها را داریم به شرط آنکه دستگاه‌های اجرایی در کنار دستگاه‌های نظارتی و قضایی به ما کمک کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر