c_300_250_16777215_10_images_72903.jpg

ترکمن سسی - فرماندار شهرستان گرگان در بازدید از نانوایی های سطح شهرستان گفت: از ابتدای ماه جاری کیسه های پارچه ای جایگزین کیسه های پلاستیکی در سطح نانوایی های شهرستان گرگان شدند و هرگونه توزیع پلاستیک ممنون می باشد.



به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از گرگان سرا، محمد حمیدی فرماندار و رییس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گرگان افزود: با تصویب توزیع کیسه های پارچه ای در سطح نانوایی ها و اقدام و نظارت از طریق اتحادیه خبازان در حال حاضر بیش از 18000کیسه پارچه ای در سطح نانوایی ها توزیع گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: امنیت غذایی وسلامت مردم از مهمترین وظایف حاکمیت است و در این راستا با توجه به اینکه مردم نان را بصورت گرم خریداری می نمایند این طرح در گرگان اجرایی شد و امیدواریم در سایر شهرها نیز این استقبال صورت گیرد.

حمیدی ادامه داد: کیسه های پارچه ای توسط زنان سرپرست خانوار و موسسات خیریه و با حامیان مالی تولید می شود ،تا با کمترین هزینه به دست مصرف کننده برسد.

فرماندار گرگان از مردم خواست با توجه به اینکه این مهم در سلامت خانوار نیز موثر می باشد، با حمایت خود علاوه بر حفظ سلامت خود در حفظ محیط زیست گام برداریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر