c_300_250_16777215_10_images_72905.jpg

ترکمن سسی - محله خالد نبی و فلکه سه گوش آن از نقاط شناخته شده شهر گنبدکاووس است و کمتر شهروند گنبدی است که آن محل را نشناسد و یا نداند.



البته این فلکه سه گوش در محله خالدنبی گنبدکاووس یکی از نقاط حاثه خیز شهری است و بدلیل همین وضعیت مهندسی نامناسب محل رخداد بسیاری از تصادفات منجر به فوت و نقص عضو اهالی و شهروندان است.

هم از جنبه بهبود و روانی ترافیک و کاهش تصادفات احتمالی و هم از جنبه زیبایی بصری این محله قدیمی شهر گنبدکاووس، اصلاح مهندسی این فلکه ضرورتی ملموس و از مطالبات اهالی این محله قدیمی شهر است.

یکی از اعضای سابق شورای شهر گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی اظهار کرد که سال ۱۳۹۳ طرح اصلاح مهندسی این فلکه را به صورت مکتوب به شهرداری گنبدکاووس ارایه نموده و در ادامه شهرداری با استفاده از مشاور ترافیکی خود مهندس عبدالله زاده چندین نمونه طرح پیشنهادی در جهت اصلاح میدان ارائه داده است.

این عضو سابق شورای شهر همچنین خاطر نشان کرده است که از سال ٩٣ تا به حال بعد از ۵ سال این امر صورت نگرفته البته ناگفته نماند در تابستان ٩۶ با اخذ شورای ترافیک شهرستان در سه طرف میدان فوق کاهنده سرعت گرفته شد و شهرداری گنبدکاووس سرعت گیرها رد اجرا نمود که این امر تاحدودی از تصادفات کاست.

این عضو سابق شورای شهر افزود: ولی عوامل متعددی باعث اجرا نشدن این طرح گردید, از جمله وجود مخزن پمپاژ آب و فاضلاب شهری در این تقاطع که طراحی میدان را مشکل نموده است.

به نظر می رسد این امر از سوی شهرداری در حال پیگری باشد و چندین طرح پیشنهادی جهت اصلاح هندسی فلکه سه گوش خالدنبی از طرف شهرداری به شورای ترافیک ارایه شده است ، اما با توجه به ضرورت های ملموس اجرای طرح بدلایل پیش گفته ، اهالی این محله همچنان منتظر هستند تا شاهد اقدام عملی و سریع متولیان شهری باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر