c_300_250_16777215_10_images_72906.jpg

ترکمن سسی - در یک جامعه کوچک مثل شهر ما گمیش تپه  افرادی هستند که خالصانه و بدور از هیاهو در حال خدمت به مردم هستند. برای آنها کمک به هنموع لذتی صد چندان دارد، ادعایی هم ندارند و وقت و زمان گرانبهای خود را نیز صرف خدمت به مردم میکنند.



بعضی از این عزیزان در حوزه کمک به بیماران فعال هستند ؛ بعضی نیز در حوزه رشد علمی دانش آموزان و دانشجویان ، بعضی در حوزه ورزش و بعضی در حوزه تربیت و تعالیم اسلامی و اشاعه فرهنگ و آموزه های اخلاقی فعالیت دارند.

خداوند متعال به همه این عزیزان توفیق عنایت فرماید.

اما از یک شهروند عزیزی نام میبریم که همیشه خالصانه و بی ادعا سعی در خدمت به مردم داشته و دارد.اغلب همه ما آقای صالح شافعی را کمابیش میشناسیم.

مرد نازنینی که شغلش آپاراتی است و عشقش خدمت به مردم .کندن مزار عزیزان از دست رفته در گمیش تپه را بی مزد و بی منت خود برعهده گرفته است .امین و امانتدار چادرهای عزا و اثاث لازم در همین شهر است.

موقع کارش نیز در زمان نیاز مردم ، کارش را تعطیل کرده و در کمترین زمان ممکن به کمک میشتابد و احترامی ویژه نیز در بین مردم دارد.

گرچه مدیریت چندین انبار نگهداری چادرها و ... کارش را کمی سخت کند اما شاید روزی خیر و احسان همه ما برای احداث یک انبار بزرگتر و واحد کمی از سختی کارش رابکاهد .

باید قدر اینگونه انسانها را دانسته و احترام بیشتری قائل شویم. ارزش و منزلت انسان در پست و مقام و نوع پوشش فاخرش نیست بلکه در انسانیت و خدمت به همنوع است.

بی شک خداوند متعال از نیت دل تک تک ما آگاه است و هیچ عمل خیری در این دنیا بی اجر و پاداش نخواهد بود در این دنیای مادی ، ما انسانها پاداش را برابر با پول و ثروت میدانیم ولی اجری که خداوند متعال برای ما در نظرگرفته فقط محدود به اینها نیست .

خداوند متعال اجر اعمال بندگانش را با اعطای سلامتی ،آبرو و احترام و ...جبران میکند.

از خداوند متعال برای آقای صالح شافعی، طول عمر پربرکت و باعزت آرزومندیم. "آمین"
kumush_depe:منبع کانال

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر