c_300_250_16777215_10_images_72939.jpg

ترکمن سسی - دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور در پیامی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را تسلیت گفت.



به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
﴿احزاب ۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بار دیگر آمریکای جنایتکار فرزندی دیگر از ایران بزرگ اسلامی و از رهروان راستین امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت را در عملیاتی ناجوانمردانه به شهادت رساند.

سردار قاسم سلیمانی شخصیت و چهره ای شناخته شده و بزرگ نه تنها در ایران، بلکه خاورمیانه و عرصه های جهانی و بین المللی بود.

شهادت سردار دل ها ، جهاد گر بی همتا، اسطوره مقاومت، مالک اشتر زمان تسلیت باد.
 تسلیت بر امتی که سرادارنی چو او را در دامن  خود پروراندند و تعزیت بر رهبر فرزانه انقلاب که چون خورشید، وجودش روشنی بخش راه و گام ماست.

نقش بی بدیل این شهید در انهدام داعش و آزادسازی عراق و سوریه از دست داعشیان انکارناپذیر است.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور, شهادت این بزرگ مرد ایران و جهان را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی و خصوصا اهل سنت شمال کشور، همرزمان و خانواده آن شهید عالی مقام تسلیت عرض می نماید.

بدون شک انتقام خون این شهید بزرگوار برای جانیان و عاملان این اقدام بزدلانه و تروریستی سخت تر خواهد بود.

باور داریم و می گوییم دشمن بداند خون شهیدان و شهید حاج قاسم سلیمانی دریای مواج و خروشان خواهد شد که آنها را نابود خواهد کرد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر