c_300_250_16777215_10_images_72941.jpg

ترکمن سسی - دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور در بیانیه ای با اعلام انزجار از این اقدام جنایتکارانه و به دور از انسانیت تروریست های آمریکایی، این اقدام دشمنان را به شدت محکوم کرد.

در پایان این بیانیه آمده است:
دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور و علما و روحانیون اهل سنت این منطقه،  بیش از پیش از رهبر معظم انقلاب حمایت کرده و همیشه در مقابل دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی و در دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی آماده به خدمت می باشند.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، این بیانیه می افزاید:
اقدام خبیث و ناجوانمردانه نیروهای تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن و ترور سردار سلیمانی, سردار بزرگ اسلام بدون تردید درخت مقاومت را در منطقه و جهان تنومندتر خواهد کرد.

قطعا این اقدام خصمانه استکبار جهانی و تروریست های آمریکایی ناشی از ضعف و شکست مستکبران در مقابل نیروهای بزرگ و قدرتمند ایران اسلامی می باشد.

امروز نیروهای انقلابی ایران بزرگ، با دفاع از تمامی مسلمانان جهان در کشورهای اسلامی، تمامی معادلات سیاسی و نظامی مستکبران جهانی به‌ ویژه آمریکای جنایتکار و جیره خوارانش را برهم زده‌اند و جنایت‌های آنان را در جهان آشکار ساخته اند و به این خاطر است که دشمنان دست به چنین اقدامات ناجوانمردانه ای می زنند.

 کشورهای استکباری و تروریستی از جمله آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل با تربیت کردن نیروهای داعشی در سوریه، عراق و دیگر کشورها می‌خواستند، زنجیره اتحاد بین مسلمانان را از بین ببرند که به حول قوه الهی، نیروهای متدین و انقلابی ایران اسلامی با ورود در عرصه مقابله تمامی توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و آنها را نابود کردند و سیمای واقعی و خبیث شیاطین را به تمامی ملت‌های جهان آشکار ساختند و قطعا چنین رشادتها و جانفشانی هایی برای دشمنان هزینه‌های جبران ناپذیری را به همراه داشت است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر