c_300_250_16777215_10_images_72995.JPG

ترکمن سسی - گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون طه گرگان برگزار شد.


روحانیون اهل سنت شمال کشور با این گردهمایی عمل جنایتکارانه آمریکا در ترور سرداران مقاومت را محکوم کردند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، امام جمعه اهل سنت قره تپه در این گردهمایی گفت: شهادت سردار سلیمانی سبب اتحاد مردم منطقه شد.
عبدالجبار آخوند میرابی با بیان اینکه، هرکسی به خلق خدا خدمت کند در حقیقت به خداوند خدمت کرده است، گفت: شهادت سردار سبب بصیرت فهم و شعور و حضور پرشور مردم ایران شد و بنده به نمایندگی از علمای اهل سنت گلستان از این حضور قدردانی می کنم.
وی با تأکید بر اینکه شیعه و سنی مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی است گفت: تحکیم وحدت و ادامه دادن راه شهدای مقاومت یکی از نشانه‌های وحدت و همدلی است.
عبدالجبار آخوند میرابی با اشاره به حضور پرشور و شکوه مردم شهرهای مختلف در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت گفت: مردم با این حضور قطره‌ای از دریای ارزنده خدمات این شهید بزرگوار را جبران کردند.
وی گفت: اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان از مهم‌ترین دغدغه‌های شهید سردار سپهبد سلیمانی بود و حالا این وظیفه ماست که در این راه استقامت و پایداری کنیم.
امام جمعه اهل سنت بندر ترکمن خاطرنشان کرد: این وظیفه همه مسلمانان به‌ویژه علما و روحانیون شیعه و سنی است و علاوه بر اتحاد و همدلی می‌توانیم عظمت و شوکت همه مسلمانان را رقم بزنیم و توطئه‌های دشمنان را رفع و دفع کنیم.
عبدالجبار آخوند میرابی گفت: خداوند انسان ها را به عنوان اشرف مخلوقات خلق کرده و از انسان احسن اخلاق می خواهد و مهمترین احسن اخلاق وحدت و همدلی در بین جامعه اسلامی است.
وی یادآور شد: در صدر اسلام پیامبر اسلام (ص) توطئه های بت پرستی و خودپرستی و خودخواهی را رفع و دفع کرد، ما نیز می توانیم عالی ترین شعار در ایران که «ما می توانیم» است توطئه ها را دفع کنیم و در این مسیر باید وحدت را به کثرت برسانیم و کثرت را به عزت برسانیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر