c_300_250_16777215_10_images_730323.jpg

ترکمن سسی - به زعم بسیاری از تحلیلگران ففضای انتخاباتی این حوزه ، سلیمان هاشمی ، عبدالله رستگار ، قرجه طیار و عبدالحکیم آق ارکاکلی چهار کاندیدایی مطرحی هستند که از هم اکنون موضوع مباحث داغ انتخاباتی هستند.


پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس توسط هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس سورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش داشلی برون فعلا برخی از چهره های صاحب رای و شاخص از عرصه رقابت های انتخاباتی مجلس جا ماندند و چهره های تایید صلاحیت شده نیز رقابت سختی در ابن میدان پیش روی دارند.

به زعم بسیاری از تحلیلگران ففضای انتخاباتی این حوزه ، سلیمان هاشمی ، عبدالله رستگار ، قرجه طیار و عبدالحکیم آق ارکاکلی چهار کاندیدایی مطرحی هستند که از هم اکنون موضوع مباحث داغ انتخاباتی هستند.

جلسات مستمر و نشست های مردمی مرتب ، پیگیری موضوعات انتخاباتی با جدیت خاص ، جذب نیروهای صاحب رای مردمی ، فعالیت تاثیرگذار در فضای مجازی ، توانایی سخنرانی بالا ، تیم قوی ستادی ، نیروهای قوی تبلیغاتی و اقبال عمومی بالا باعث شده است تا در کنار دیگر رقبای انتخاباتی ، چهار کاندیدای فوق الذکر رقابت فشرده ای با یکدیگر داشته باشند.

به نظر می رسد این چهار کاندیدای شاخص تا به امروز نسبت به سایر کاندیداها نزد افکار عمومی حوزه انتخابیه رقابت فشرده ای رقم بزنند.

یکی پدیده و چهره نوظهور انتخابات است و دیگری کاندیدای ادوار با تجربه است.

یکی نماینده فعلی است و دیگری از نمایندگان سابق گنبدکاووس است.

در این میان ممکن است در ادامه کار تعداد دیگری از داوطلبان نمایندگی مجلس پس از اعلام نتابج نهایی صلاحیت ها قبل از آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی به میدان رقابت های انتخاباتی برگردند اما بنظر می رسد فارغ از هر تحلیل و دیدگاه سیاسی و انتخاباتی چهار نفری که نام آنها قید شد در جامعه ترکمنهای گنبدکاووس رقابت سخت و جذاب با یکدیگر داشته باشند و کار سایر کاندیداهای ترکمن که صلاحیت آنان از طرف هیات نظارت تایید شده و بهرحال توانمندی های خودشان را دارند بسیار سخت و دشوار بنظر می رسد.


???? انتشار این یادداشت رسیده به معنای تایید محتوا یا بیان دیدگاه این رسانه نمی باشد و صرفا در راستای گسترش اطلاع رسانی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر