c_300_250_16777215_10_images_73115.jpg

ترکمن سسی - مهندس عبدالحکیم آق ارکاکلی از کاندیداهایی است که علیرغم جوانی از پختگی خاص انتخاباتی بهره می برد،‌وی از نوجوانی در عرصه انتخابات منطقه فعالیت داشته و تجارب ارزشمندی در طول این مدت کسب کرده است.



وی از کاندیداهایی است که در میان فعالان و مردم بخت و اقبال خوبی برای او متصور هستند و وی را از مهره های اصلی این دوره از انتخابات مجلس در گنبدکاووس قلمداد‌می کنند.

تشکیلات وی دارای جوانان علاقمند است که آوازه این جوانان تشکیلاتی در گنبدکاووس شنیده می شود که با تلاش های شبانروزی و به دور از هرگونه حاشیه ای با امید و توکل به خدا رو به جلو حرکت می کنند.

✍مهندس آق ارکاکلی در گفتگو با سایت ترکمن سسی به مواردی اشاره کرد که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.

آق ارکاکلی با تشکر از کلیه فعالان عرصه انتخابات بالاخص اعضای تشکیلات خویش که زمینه انتخابات پرشور را با همت مردم فهیم شهرستان فراهم خواهند ساخت،بیان داشت: اگر امروز در سطح شهرستان گنبدکاووس به دور از حاشیه های تبلیغاتی از مهره های اصلی انتخابات گنبدکاووس محسوب می شویم با فعالیت شبانه روزی تشکیلات است که بیشتر این زحمات بر دوش جوانان بوده و خود را مدیون یکایک آنان می دانم.

آق ارکاکلی افزود :ما جوانانی گوش به فرمان با تجربه ها در تشکیلات خود داریم که با اصل احترام به بزرگان تشکیلات از تجارب آنها استفاده شایانی می کنند.

عضو سابق هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی گنبدکاووس با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای گفت :‌انتخابات با حضور مردم معنا پیدا می کند و آرای مردم به یک نماینده مقام و قدرت می دهد ، به خوبی به مشکلات کشور و مردم واقف هستیم و اعتقاد دارم در چنین شرایطی پای صندوق آمدن مردم مهم‌تر از شرایط عادی است چرا که برای رفع یا کمتر شدن مشکلات نماینده ای اصلح و توانمند از بین مردم لازم است.

این کاندیدای سخنور تاکید کرد :در خانه نشستن و عدم مشارکت در انتخابات دردی را دوا نمی کند بلکه بر عمق مشکلات ما می افزاید ، بی شک نماینده ای که با ۶۰ هزار رای صاحب کرسی سبز بهارستان شود با نماینده ای که ۳۰ هزار رای را اندوخته مردمی خودش می بیند ، قدرت لابی برابری ندارد. بنابراین مردم ما می توانند یک نماینده را با حداکثر قدرت راهی مجلس کنند تا صدای آنان باشد و مطالبات مردم را در چارچوب قانون پیگیری کند.

آق ارکاکلی با اشاره به اصل صیانت از آرا گفت‌: کسی که کاندیدای مجلس می شود از دو حالت خارج نیست یا نماینده مردم در مجلس خواهد شد ، یا با آرای قابل توجه از صحنه کنار می رود که با آرای به دست آمده باید نیروسازی کرد و کاندیداهای دیگر باید برای خدمت گذاری در هر حال و هر جایگاهی منشا خدمات به مردم باشند.

این کاندیدای جوان با اشاره به فعالیت گروه های مختلف انتخاباتی‌در گنبدکاووس گفت :هم اکنون چندین جمع و گروه مختلف انتخاباتی با نام های متفاوت مشغول فعالیت هستند که هر کدام قصد دارند گزینه ای به مردم معرفی کنند، با توجه به مشاوره مشاوران و تصمیم جمعی تشکیلات ضمن احترام به تمام فعالان و‌ گروه های انتخاباتی از حضور در بین تمامی این جمع ها و نشست ها امتناع نموده و خود را به آرای مستقیم مردم واگذار می نمایم زیرا به کار تشکیلاتی ، تیمی و منسجم اعتقاد دارم و در نهایت مطیع نتیجه برآمده از آرای مردم از صندوق های روز حماسی دوم اسفند خواهم بود.

مهندس آق ارکاکلی‌بیان کرد:تحت هیچ شرایطی به نفع شخص یا تیم خاص کناره گیری ،انصراف یا اعلام حمایت نخواهم کرد و تشکیلات من تا روز دوم اسفند ماه در عرصه خواهند ماند و با توکل به خدا نتیجه زحمات سالیان خود و تشکیلات را از اعتماد و آرای مردم به دست خواهیم آورد.

این کاندیدای جوان با اشاره به اصل اخلاق مداری در انتخابات بیان‌کرد:اخلاق انتخاباتی اولویت اول ماست و رقابت را با رفاقت ، سیاست را صداقت ، خدمت را با تعهد معنا و خود را در عمل به مردم عزیزمان اثبات خواهیم نمود.

آق ارکاکلی در پایان گفت:اعتقاد راسخ دارم که اگر جوانان صاحب کرسی سبز بهارستان شوند‌،مجلسی پویا ، کار آمد و پاسخگو خواهند ساخت و با عزمی راسخ در توانمند سازی ظرفیت ها و تسریع امورات مردم،حل مشکلات فعلی کشور با افکاری نو ،مدیریت های کارآمد و نوین، وحدت واقعی و انسجام همگانی در راستای حل معضلات موجود و رسیدن به اهداف سند چشم انداز و جلب اعتماد عمومی ملت با عملکردی روشن را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان مصاحبه اش با تشکر و قدردانی از همکاری های مردم عزیز شهرستان که با دعوت از کاندیداها به پای صحبت های آنها نشسته اند تا انتخابی اصلح را با شناخت کامل به نتیجه برسانند از مردم خواست تا با حضور پرشور در دوم اسفند ماه در پای صندوق های رای، انتخاباتی حماسی و بی‌نظیر‌را رقم بزنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر