c_300_250_16777215_10_images_73260.JPG


ترکمن سسی - معاون بازرسی، نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان گفت: رسانه ها ظرفیت بالایی برای کمک در حوزه نظارت دارند و انتظار است در راه اندازی پویش مردمی "بدون برچسب قیمت نخریم" کمک بکنند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ،علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در جمع خبرنگاران افزود : در حوزه نظارت و بازرسی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را به جد دنبال می کنیم.
وی ادامه داد : در راستای تشدید اقدامات نظارتی در دو بخش کالا و خدمات ، طرح نظارتی ایام پایان سال را از 15 اسفند شروع و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهیم داد.
اصغری خاطر نشان کرد: در ده ماه گذشته 4452  مورد گزارش های مردمی منعکش شده و همگی آنها با سرعت و دقت بررسی و اقدام قانونی انجام شده است.
وی خاطر گفت : نیروهای نظارتی سازمان بالغ بر 150 نفر سیار و 70 نفر نیروهای نظارتی اصناف فعال هستند و در طی ده ماه گذشته 4740 مورد واحد بازرسی از واحدهای مختلف استان انجام شده و تقریبا 2383 پرونده تخلف از این موارد استخراج شده و 73 میلیارد تومان ارزش ایجاد شده از محل این بازرسی ها بدست آمده است.
معاون بازرسی، نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان  با اشاره به فعالیت ناظرین افتخاری گفت : این دسته از ناظرین از آحاد مردم و از تمام اقشار هستند و از طریق پل ارتباطی با سازمان انواع تخلفات را می توانند گزارش بدهند و در حوزه نظارت کمک بکنند.
وی تصریح کرد: رسانه ها ظرفیت بالایی برای کمک در حوزه نظارت دارند و در راستای اینکه مردم نسبت به کمترین حقوق خود بی تفاوت نباشند و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان انتظار داریم اصحاب رسانه به پویش "بدون برچسب قیمت نخریم"بپیوندند
وی در پایان خاطر نشان کرد: نصب برچسب قیمت نیاز به همکاری همه اقشار جامعه از جمله رسانه ها دارد.مردمی کردن نظارت از اهداف ماست.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر