c_300_250_16777215_10_images_73280.JPG

ترکمن سسی - عصر سه شنبه 15 بهمن ماه اعضای کمیته اقوام و مذاهب گلستان در گرگان گرد هم آمدند و با موضوع مهم انتخابات مجلس یازدهم هم اندیشی و تبادل نظر کردند.

 


یکی از اعضای این کمیته در گفتگو با پایگاه خبری ترکمن سسی گفت: با توجه به اینکه انتخابات مهم مجلس یازدهم را پیش رو داریم اعضای این کمیته با هدف بررسی راه های ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو به مشورت و همفکری پرداختیم و در نهایت انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته برای حمایت در عرصه انتخاباتی از دیگر اهداف این نشست همفکری بود.


این عضو کمیته اقوام و مذاهب گلستان خاطر نشان کرد: بر اساس آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده در ادامه تصمیمات نهایی درخصوص با توجه به رویکردهای کمیته اتخاذ و در زمان یک هفته ای انجام تبلیغات رسمی کاندیداها تصمیمات در سطج جامعه هدف عملی خواهد شد.


گفتنی است اعضای کمیته اقوام و مذاهب با ترکیبی از فعالان فرهنگی و اجتماعی منطقه با هماهنگی و همکاری دفتر مشاور ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام ، مذاهب و اقلیت های دینی و مذهبی در منطقه فعالیت دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر