c_300_250_16777215_10_images_73287.jpg

ترکمن سسی - هرچه در برخی از شهرهای استان گلستان از جمله گرگان و گنبد موضوع ترافیک سنگین و حجم تردد خودروها از معضلات مدیران شهری و ترافیکی است اما اینجا در خیابان مرکزی ( شمالی - جنوبی) شهر اینچه برون سکوت و آرامشی دیگر همراه است.



به نظر شما این قدر خلوت بودن خیابان شهر خوب است یا بد؟

برای رونق و شکوفایی هرچه سریع تر شهر مرزی اینچه برون چه راهکارهایی وجود دارد؟

در صورت تمایل درباره این موضوع نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

این تصویر ظهر امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ از خیابان مرکزی شمالی - جنوبی شهر اینچه برون تهیه شده است.

شهروندی درباره این موضوع در صفحه اینستاگرامی ترکمن سسی نوشته است:
شهر ؛ سکونت گاهی نسبتا بزرگ و دائمی است ، مکانی با تراکم بالای جمعیتی ، مرکزیت سیاسی ، اداری و تاریخی که از نظر وسعت ، وضعیت ، وقوع فعالیت ، درجه اشتغال و قشربندی اجتماعی ، درجه پیچیدگی و روابط و مناسبات و چگونگی بهره گیری از نهادهای اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی ، میزان و ترکیب جمعیت از روستا متفاوت است . ...سکوت و خلوت اگرچه زیباست ولی نه برای همیشه و همه جا ! سکوت و خلوت مداوم و مکرر نشان از رکود ، خمودگی ، عدم تحرک ، کسادی رونق و کسب و کار و ...است که از زیر پوست شهر به روی صحنه نمایش در آمده است ! این چنین سکوتی متاسفانه در صورت تداوم متاسفانه ، موجب دل مردگی ، روز مرگی و سپس مرگ خواهد بود ...چنین سکوتی هرگز مباد ! / شاد ، سلامت و موفق باشید

شهروندی دیگری در این باره نوشته:
ترکمن صحرا بلوچستان محرومترینها در این کشور ،کافیه کمی مسئولین از این تبعیض دست بر دارن اگه اینجا مازندارن یا گرگان یا آستارا ووو... دیگر مناطق مرزی بود میدیدیم که چه گلستانی میشد!

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر