c_300_250_16777215_10_images_73330.jpg

ترکمن سسی - از اولین ساعات بامداد پنج شنبه مهلت یک هفته ای تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم همراه با افتتاح ستادهای انتخاباتی چندین کاندیدا با شور و حال خاصی آغاز شد.

با تایید صلاحیت و آمدن دیرهنگام دکتر امان قلیچ شادمهر و موجی که به نظر می رسد در حال شکل گیری است و نیز در پی جلسه عمومی چای بویی و اعلام کاندیدای مورد حمایت یاش اولی ها در اولین روز تبلیغات رسمی کاندیداها فضای انتخاباتی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش داشلی برون وارد فاز جدیدی شده است.
اما این آغاز کار بود و یاش اولی های آبگ - آغزی بیرلیک گنگشی - نیز دیروز کاندیدای مورد حمایت خود را معرفی کردند و بدین ترتیب اکثر گروه های فعال انتخاباتی در این حوزه به جمع بندی رسیده اند  و با این شرایط رقابت در این حوزه بسیار فشرده و نتبجه قابل پیش بینی نیست و هر روز شکل جدیدی به خود می گیرد.

اما در این بین کاندیداها مصم و جدی با تمام توان خود به همراه تیم های انتخاباتی و هواداران به کار خود ادامه می دهند تا سهم بیشتری از آرای مردمی را در روز انتخابات در صندوق خود داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر