c_300_250_16777215_10_images_73356.jpg

ترکمن سسی -در روزهای واپسین از مهلت یک هفته ای تبلیغات رسمی کاندیداهای نمایندگی مجلس یازدهم ، رقابت در حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش داشلی برون به اوج حساسیت خود نزدیک تر شده است.



در ششمین روز از تبلیغات رسمی کاندیداها و عمدتا براساس ارزیابی های میدانی و نیز نظرسنجی های پراکنده ای که در شبکه های اجتماعی صورت گرفته کاندیداهای شاخص این حوزه تا حدود زیادی مشخص شده است.

عبدالصمد بردی پور منتخب یکی از گروه های حامی اجماع که تجربه ارزشمند دو دوره کاندیداتوری مجلس را دارد و هر دوره آرای چند ده هزاری داشته این دوره نیز به پشتوانه فعالیت های جدی انتخاباتی و حمایت های هواداران همیشگی خود یکی از کاندیداهای مطرح و صاحب رای است.

عبدالحکیم آق ارکاکلی با شعار جوان گرایی که سخنرانی های محکم و تاثیرگذار و تیم تبلیغاتی منسجم در ارزیابی های میدانی و نظرسنجی ها محبوبیت وی و تعداد هوادارانش بسرعت رو به افزایش است اکنون دیگر کاندیدای شاخص این حوزه است.

سلیمان هاشمی نیز تجربه دو دوره متوالی کاندیداتوری را دارد و طی روزهای اخیر نیز به عنوان منتخب یاشولی های آبگ معرفی شده و با توجه به رزومه خوب در شرایط حال حاضر از گزینه های مطرح دیگر است.

شهرام کوسه غراوی منتخب یاشولی های قدیمی و با کارنامه نسبتا موفق نمایندگی مجلس رقیب جدی سایر کاندیداهای شاخص است البته حواشی های ایجاد شده پیرامون جریان یاشولی ها بر شرایط وی بی تاثیر نخواهد بود.

و در پایان امان قلیچ شادمهر با ورود دیرهنگام با شعار تکرار حماسه و با هوادارانی که هر روز بر تعدادشان افزوده می شود در پی خلق شگفتی در این دوره است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر