c_300_250_16777215_10_images_1_73360.JPG

ترکمن سسی - احمد حوزینی : نشست کمیته اقوام و مذاهب استان گلستان در خصوص انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سه شنبه ۹۸/۱۱/۲۹ در دفتر ستاد انتخاباتی خانم سولماز صحنه واقع در گرگان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.


موسی اونق دبیر کمیته پس از تشریح نتایج حاصل از نشست های پیشین به بررسی موقعیت کاندیداهای غرب گلستان پرداختند و عنوان کردند :

پیشتازی چند نفر از کاندیدهای مطرح منطقه ما را در انتخاب دچار مشکل کرده تا اصلح ترین را با توجه به میزان مقبولیت برگزینیم ، به همین منظور پیشنهاد دادند دیدگاه کاندید معیار قرار گیرد تا با اهداف کمیته همخوانی داشته باشد .

حوزه غرب استان گلستان
در این جلسه رجب محمد آبادی از حوزه غرب استان با دریافت نظرات حضار و رای گیری بعنوان کاندیدای مورد حمایت کمیته اقوام و مذاهب استان گلستان انتخاب شد .

حوزه گرگان و آق قلا

از حوزه گرگان و آق قلا خانم سولماز صحنه که خود نیز از اعضای مؤسس کمیته اقوام و مذاهب بوده و همچنین سید عباس حسینی کاندیداهای مورد حمایت کمیته انتخاب شدند .

حوزه گنبدکاووس و بخش داشلی برون

از حوزه گنبد نیز دکتر امانقلیچ شادمهر ، دبیر مجمع حقوق شهروندی کمیته اقوام و مذاهب کاندید مورد حمایت کمیته اعلام شد 

حوزه شرق استان گلستان

و از حوزه کلاله و مراوه تپه آقای سلمانی کاندید منتخب اجماع آن حوزه مورد حمایت کمیته اقوام و مذاهب استان قرار خواهند گرفت .


در ادامه نشست خانم سولماز صحنه با حضور خودشان به تشریح انتخابات پرداختند و شرایط تبلیغاتی شان را رضایت بخش دانسته و عنوان کردند جایگاهشان در بین بانوان منطقه و استقبالشان از سخنرانی ها و اعلام حمایتشان خارج از تصور بوده و روحانیون را از حامیان اصلی عنوان کردند .


در ادامه نشست طائف کارگروه قوم قزاق به نقش بانوان و تاثیر مثبتشان در انتخابات اشاره کردند و رستم جرجانی کارگروه مطبوعات کمیته نیز جایگاه خانم صحنه در بخش مطبوعات را رضایت بخش دانسته و اشاره کردند : تاثیر نشست خبری اخیر سولماز صحنه با اهالی رسانه مثبت بوده و بصورت ویژه بر مقبولبشان افزوده است .
در ادامه جلسه نظرات کارشناسی هر کدام از حاضرین در خصوص انتخابات حوزه های مختلف مطرح گردید و با دعای خیر و آرزوی موفقیت کاندیدها به پایان رسید

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر