c_300_250_16777215_10_images_73395.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل امور عشایر گلستان از محدود شدن فعالیت دومین میدان بزرگ فروش دام کشور در گنبدکاووس به دلیل آنچه که آن را پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانست، خبر داد و خاطرنشان کرد: محدود شدن فعالیت این میدان، هیچ خللی در تامین گوشت قرمز استان و کشور ایجاد نمی‌کند.


رضا علیپوری روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدود شدن فعالیت دومین میدان بزرگ فروش دام کشور در گنبدکاووس فعلا از فردا (دوشنبه ۱۲ اسفند) تا پنجشنبه هفته جاری به مدت چهار روز اعمال خواهد شد.
وی افزود: براساس محدودیت اعلام شده از فردا صبح فقط قصابان گنبدکاووس و شهرهای همجوار، آغل‌داران، دلالان و رانندگان وسایل نقلیه حمل دام از ساعت ۵:۳۰ تا ۱۰ صبح اجازه تردد و خرید و فروش دام دارند و بقیه افراد متفرقه شامل دستفروشان، اغذیه فروشان، کبابی‌ها و مردم عادی اجازه ورود و فعالیت چه در میدان دام و چه خارج از آن را ندارند.
علیپوری اضافه کرد: آن دسته از افرادی که فعالیت انتقال دام به سایر شهرها و استان‌های کشور را نیز دارند، می‌توانند دام مورد نیاز را از میدان فروش دام گنبدکاووس از آغل‌داران و یا مستقیم از دامدار در محل دامداری آنها خریداری و پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوز دامپزشکی، نسبت به انتقال دام اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: تا عادی شدن شرایط، از عرضه دام توسط جامعه عشایری و روستاییان گلستان در میدان فروش دام گنبد جلوگیری شده و افرادی که قصد خرید کلی دام و انتقال آن را دارند، می‌توانند مستقیم به عشایر یا روستاییان مراجعه نمایند.
مدیرکل امور عشایر استان گلستان ادامه داد: برای جلوگیری از تجمع احتمالی افراد و دستفروشان در ورودی میدان فروش دام گنبد با نیروی انتظامی هماهنگ شده‌ است و به هیچ عنوان اجازه تردد و دستفروشی داده نخواهد شد.
منبع : ایرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر