c_300_250_16777215_10_images_73410.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه نگین شهر با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: لازم و ضروری است که همه آحاد جامعه توصیه های پزشکی و بهداشتی را رعایت نمایند.


آخوند ابوبکر خوجملی ضمن تاکید بر رعایت نکات پزشکی و توصیه های بهداشتی از مردم منطقه خواست که آرامش خود را حفظ کنند و باعث ایجاد استرس بیشتر نشوند و با همکاری با کادر درمانی و پزشکی از حضور در اماکن شلوغ و سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه، اسلام اهمیت بسیاری به امور سلامت و بهداشتی دارد، افزود: دین مبین اسلام دستورهای بسیاری را در رابطه آداب غذا خوردن و رعایت نکات بهداشتی توصیه می کند و در قرآن کریم نیز انسان هایی که امور بهداشتی را بنحو احسن رعایت می کنند بطور شایسته ستوده است.
امام جمعه نگین شهر با اشاره به اینکه، همانگونه که مستحضرید در این روزها کشور عزیزمان با بیماری کرونا مواجه شده است، تصریح نمود: بر همه ما لازم و ضروری است که به تمام توصیه های پزشکی و بهداشتی که از سوی مسولان بهداشت سفارش می شود کاملا رعایت کنیم.
آخوند ابوبکر خوجملی خاطر نشان کرد: لازم می دانم از تمامی مسولان وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی استان و کشور تقدیر تشکر نمایم که با تلاش مستمر خود در حال خدمت به مردم هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر