c_300_250_16777215_10_images_73434.jpg

ترکمن سسی - اعتبارنامه نمایندگی "امان قلیچ شادمهر" منتخب مردم گنبدکاووس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از تایید صحّت انتخابات این حوزه انتخابیه توسط شورای نگهبان و با امضای همه اعضای هیات های اجرایی و نظارت شهرستان گنبدکاووس، تحویل وی شد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، در مراسم تحویل اعتبارنامه نمایندگی منتخب مردم گنبدکاووس مجلس شورای اسلامی که روز شنبه برگزار شد، فرماندار ویژه  شهرستان گنبذکاووس طی سخنانی با قدردانی از مشارکت ۶۲.۴ درصدی مردم گنبدکاووس در انتخابات دوم اسفند امسال، گفت: با همکاری خوب هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و حضور پرشور مردم، انتخابات در کمال سلامت، آرامش، امنیت و با رعایت کامل قانون برگزار شد.
امان قلیچ شادمهر با ۳۱ هزار و ۸۲۶ رای از مجموع ۱۴۶ هزار و ۹۶۳ رای ماخوذه صحیح با کسب ۲۱.۸ درصد آرا به عنوان منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس یازدهم انتخاب شد.

منتخب مردم گنبدکاووس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیر در مراسم اعطای اعتبارنامه نمایندگی با قدردانی از حضور پرشور مردم این شهرستان در انتخابات و اعتماد به او، اظهار داشت که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و عمران منطقه و رفع عقب ماندگی‌های آن در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، رفاه و معیشت، اشتغال و ارتقای سلامت و بهداشت و درمان استفاده خواهد کرد.
امان قلیچ شادمهر افزود: در واقع پیروز نهایی انتخابات مردم هستند که با اخلاص در شعب اخذ رای حاضر شدند و به بنده اعتماد کردند و امیدوارم که بتوانم دغدغه‌های آنها را پیگیری و رفع نمایم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر