c_300_250_16777215_10_images_73494.jpg

ترکمن سسی - در حالی آخرین روز سال را سپری می کنیم که از هفته ای اخیر شیوع بیماری کرونا تمام جنبه های زندگی افراد را تحت شعاع خود قرار داده است.

زمانی که خبر ظهور و بروز بیماری کرونا در کشور چین در رسانه ها پیچید کمتر کسی تصور می کرد که به همین زودی نه تنها کشور ما بلکه کل جهان این چنین تحت تاثیر این بیماری قرار بگیرد.

امروز و در حالی که در آستانه سال نو شمسی قرار داریم بیماری کرونا در تمام قاره های جهان و سراسر دنیا نفوذ کرده و تمام جنبه های زندگی مردمان جهان را تحت شعاع خود قرار داده است. از پیر و جوان ، مرد و زن و سیاه و سفید همه و همه را مبهوت و حیران کرده است. فعلا نه دارویی دارد و نه دوایی! هر روز تلفات می گیرد و دامنه پیشروی این بیماری خطرناک معلوم نیست.

در حال حاضر تنها یک راه حل دارد ، جدی گرفتن خطر بیماری و عمل به توصیه های مسئولین بهداشتی ، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و ماندن در خانه تا زنجیره انتقال و شیوع این بیماری قطع شود و بیش از این افراد دیگر را آلوده نکند.

امیدواریم مردم ما با احساس مسئولیت برای سلامتی خود و دیگر افراد جامعه این توصیه ها را بسیار جدی بگیرند و در نوروز امسال نه تنها سفرهای نوروزی را بی خیال شوند بلکه در جشن های نوروزی به سبکی عمل بکنند تا موضوع شیوع بیماری کرونا را مدنظر داشته و سعی بکنند از شیوع آن پیشگیری بکنند تا امیدوار باشیم در سال نو شمسی هرچه زودتر این روزهای سخت کرونایی به پایان برسد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر