c_300_250_16777215_10_images_73502.jpg

ترکمن سسی - در شرایطی که از هفته های پایانی سال قبل با بحران شیوع بالای ویروس کرونا در کشور  مواجه هستیم ، برای گسستن زنجیره انتقال کرونا ویروس بیش از هر زمانی به همکاری مردمی و لزوم قرنطینه خانگی شدیدا احساس می شود.



و این ضرورت هر روزه از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی توسط مقامات بهداشتی ، کارشناسان حوزه سلامت ، پرستاران و پزشکان بر لزوم قرنطینه خانگی تاکید جدی می شود.

اما متاسفانه علیرغم هشدارهای جدی و فوری مقامات بهداشتی این موضوع از طرف بسیاری از افراد چندان جدی گرفته نمی شود و در شرایط حساس فعلی برخی از همشهریان ما برای پیک نیک و گردش به سمت تپه ماهورهای شمال گنبدکاووس و اطراف روستای چپرقویمه می روند ، این عزیزان بصورت خانوادگی به گردش می روند و خود را اینگونه توجیه می کنند که از اجتماع شهری دوری می کنند.

فارغ از هر گونه رفتاری به نظر می رسد که برخی از همشهریان ما تاکنون به شناخت صحیحی از وضعیت فعلی دست نیافته اند و نتوانسته اند عمق بحران را به درستی درک کنند.

در آخر این جمله معروف را به یاد داشته باشیم که اتفاق بد همیشه برای دیگران نمی افتد ، همه ما هدفی برای کرونا ویروس باشیم و امروز بهترین کار همراهی حداکثری برای مقابله با کرونا ویروس و بهترین پیک نیک در شرایط فعلی پیک نیک به طرف سلامتی با قرنطینه خانگی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر