c_300_250_16777215_10_images_73513.jpg

ترکمن سسی - گنبدکاووس: در حالی که برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس همه اقشار جامعه به تکاپو افتاده اند ، متاسفانه در برحی محلات جوانان ورزشکار همچنان بدون توجه به توصیه های بهداشتی برخلاف جریان سیر می کنند.


یکی از این محلات میدان بازی والیبال خاکی لب روخانه گرگان رود در روستای گدم آباد در حاشیه غربی شهر گنبدکاووس است.

گرچه زمین خاکی گدم آباد از میدان های دوست داشتنی جوانان ورزشکار منطقه ترکمن صحراست است و دل کندن از آن برایشان بسیار سخت است و ورزش نیز کار پسندیده ای است لیکن در چنین شرایطی که مقابله با گسترش کرونا ویروس دغدغه همه افراد جامعه شده است و همه به نوعی نقش خود را در این مسیر ایفا می کنند، انتظار از جوانان ورزشکار منطقه بیشتر است و نقشی که جامعه از آنها انتطار دارد فراتر است.

جوانان نه تنها خود از ایجاد اجتماعات غیر ضروری دوری بکنند بلکه در راستای مقابله به بیماری کرونا به کمک افراد دیگر جامعه بشتابند.

جوانان منطقه با صبوری ورزش و تفریحات را برای وقتی دیگر برنامه ریزی بکنند و در شرایط کنونی می توانند با مشارکت در فعالیت های داوطلبانه خدمات ارزشمندی به جامعه داشته باشند تا زنجیره انتقال را قطع کرده و جلوی شیوع کرونا را بگیریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر