c_300_250_16777215_10_images_73521.jpg

ترکمن سسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بر اساس مصوبه امروز شورای تامین دهیاری ها مکلف هستند تفرجگاه های محلی خود را مسدود کنند و از مردم انتظار داریم در روز طبیعت در خانه ها بمانند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، عبدالرضا چراغعلی قبل از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با موضوع روز طبیعت و عدم مراجعه به تفرجگاه ها با اشاره به مهم بودن همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: در روز طبیعت تمامی پارک ها و تفرجگاه ها بسته است و انتظار داریم مردم با ماندن در خانه ها در پیشگیری از شیوع کرونا ویروس مشارکت و همکاری بکنند.
وی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در 57 نقطه استان به صورت ایستگاهی توسط نیروی انتظامی ترددها کنترل می شود و با توجه به تعطیلی تمامی تفرجگاه های استان در روز طبیعت تردد در آن مسیرها مشمول جریمه خواهد بود.
چراغعلی با بیان اینکه استرس خود ضریب احتمال ابتلا به کرونا ویروس را افزایش می دهد افزود: در شرایط فعلی به طور نسبی و در مقایسه با سایر استان ها گلستان وضعیت مورد قبولی دارد با این حال شرایط قابل پیش بینی نیست و مدیران استان تمهیدات لازم برای شرایط متفاوت را اندیشیده اند و مردم نگران نباشند.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان گلستان با تشکر از تلاش معلمان در آموزش غیرحضوری دانش آموزان و اصحاب رسانه و ائمه جمعه در آگاهی بخشی به مردم ، از تمامی فعالان فرهنگی ، چهره های تاثیر گذار خواست تا برای بهبود وضعیت و گذار از این شرایط سخت بیش از پیش فعال و در جامعه تاثیرگذاری مثبت داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر