c_300_250_16777215_10_images_73524.jpg

ترکمن سسی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از غربالگری یک میلیون و ۱۰۰ هزار گلستانی در پایش بیماری کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه روند همه‌گیری بیماری کندتر شده است اما ویروس کرونا نشان داده که ویروس مرموزی است.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری ومقابله با ویروس کرونا اظهار کرد : در بیماریابی انجام شده توسط مراکز بهداشت بیش از یک میلیون و100هزار نفر دراستان مورد غربال‌گری قرارگرفتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود : به مردم توصیه می‌کنیم همچنان مراقب باشند و به توصیه های بهداشتی عمل کنند.
وی همچنین اظهار کرد: از دهیاری‌ها تقاضا داریم از ایجاد تجمع‌ها و ارائه آموزش‌های گروهی جلوگیری کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد : خوشبختانه روند همه‌گیری بیماری کندتر شده است اما ویروس کرونا نشان داده که ویروس مرموزی است. ممکن است چنانچه مردم رعایت نکنند شاهد موج دوم این بیماری طی هفته‌های آینده باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: اگر در فاصله 10 تا 15 فروردین شاهد پیک شیوع کرونا در گلستان نباشیم ممکن است هفته دوم اردیبهشت پایان کرونا در استان را اعلام کنیم.
فاضل اعلام کرد : از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا امروز 284 پرستار در بیمارستان‌های استان به بیماری حاد تنفسی و مشکوک به کرونا مبتلا شدند که تعداد کمی از آنها و بستری و مابقی در خانه قرنطینه شدند ، همچنین 43 پزشک گلستانی به بیماری حاد تنفسی و مشکوک به کرونا مبتلا شدند که 6 پزشک با حال نامساعد بستری شدند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر