c_300_250_16777215_10_images_73613.jpg

ترکمن سسی - دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانیه ای صادر نمود.


 در این بیانیه آمده است:

در زمانه‌ای که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و مزدوران آنان با تمسک به انواع دسیسه ها، مقابله با پیشرفت روزافزون کشور و گسترش نفوذ آن را، در راس تکاپوی خصمانه خود قرار داده اند ؛ ایران اسلامی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی را جشن گرفته است و با عزمی استوار، امید به آینده و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و پشتوانه ملت شریف ایران، گام دوم انقلاب را بلندتر برخواهد داشت.

بی شک حصول اهداف و برکات گام نخست انقلاب و در راس آن تامین امنیت کشور، بدون همت و وحدت آحاد مردم شیعه و سنی میسر نبود.

در این میان نقش و جایگاه سربازان گمنام امام زمان (عج)، این چشمان بینا و بیدار نظام با همدلی و همراهی سایر دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، نقشی درخشان و ماندنی است.
 
امنیتی که به همت و رشادت‌های خالصانه و بی ادعای سربازان گمنام امام زمان (عج) در سراسر کشور و به ویژه شمال کشور و استان گلستان حاصل شده و همگان باید قدردان و در حفظ و تقویت بیش از پیش آن کوشا باشند.

بدینوسیله ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی چشمان بیدار جامعه در حراست از امنیت کشور و استان، سالروز ولادت حضرت، ولی عصر (عج) را به این مجموعه خدوم و ملت شریف ایران اسلامی و استان گلستان تبریک عرض می‌نماییم و آرزوی توفیق و سرافرازی روزافزونشان را از خداوند سبحان مسئلت داریم.

باشد که در سایه الطاف الهی، تلاش بی وقفه سربازان گمنام و نقش بی بدیل مردم این خطه در حفظ و ارتقاء امنیت حاکم، شاهد پیشرفت بیش از پیش استان در تمامی زمینه‌ها و شاخص‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر