c_300_250_16777215_10_images_73681.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: سمن ها نقش بسزایی در شناسایی و کمک به نیازمندان دارد که در شیوع ویروس کرونا  آسیب دیده اند و تحت پوشش سازمان های حمایتی نیز قرار ندارند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، هادی حق شناس عصر شنبه در دیدار با اعضای مجمع جوانان استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان تصریح کرد: :خوشبختانه تعداد بیماران استان به نسبت روز های پیک در ماه اسفند کاهش یافته اما همچنان نگرانی های در خصوص دوره دوم بیماری وجود دارد.
وی افزود: امروز با همکاری سازمان های مردم نهاد و دیگر نیروهای پشتیبان تولید و توزیع مناسبی از ماسک, گان, مواد ضدعفونی کننده صورت گرفته است و مشکلی برای تامین این اقلام وجود ندارد.
استاندار گلستان یادآور شد: در جریان شیوع کرونا بسیاری برای تامین زندگی دچار مشکل شدند که برای شناسایی و دست گیری از این افراد, سمن ها می توانند همکاری زیادی داشته باشند.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد آبرومند با مشکلاتی روبرو شده اند که همه باید تلاش کنیم با حفظ کرامت انسانی به آنها کمک کنیم.
وی ادامه داد: رعایت بهداشت فردی, توجه به تولید نیاز های اساسی کشور و افزایش خرید و فروش های اینترنتی پس از عبور از ویروس کرونا رشد خواهد یافت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر