c_300_250_16777215_10_images_73755.jpg

ترکمن سسی - دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان اظهار کرد: ۱۷ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین محرومان گلستان توزیع می شود.

علی رسولی به خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با شیوع ویروس کرونا جوانان جهادگر و انقلابی استان گلستان دوشادوش مدافعان سلامت در میدان مقابله با کرونا نقش آفرینی می کنند.

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گلستان ادامه داد: هر زمانی که بحرانی در کشور ایجاد می شود نیروهای جهادی با تمام وجود برای کمک به مردم وارد میدان می شوند و هر زمان جوانان پای کار آمدند مردم بلافاصله از بحران عبور کردند.
وی با بیان اینکه به همت جوانان انقلابی و نیروهای جهادی تولید ماسک در استان گلستان به حد نصاب رسید، افزود: پس از شیوع ویروس منحوس کرونا رزمایش کمک مؤمنانه به دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صادر شد و ما نیز در قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مجمع جهادگران استان گلستان به فرمان معظم له لبیک گفتیم و وظیفه خود دانستیم با قدرت و صلابت بیش از پیش در این رزمایش مشارکت داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر