c_300_250_16777215_10_images_73771.jpeg

ترکمن سسی - نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: تولید ثروت در استان و کشور نیازمند فراهم شدن زیرساخت ها فراهم شده و تغییر نگرش مدیران دستگاه ها برای تحقق  سرمایه گذاری ها وجهش تولید است.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، امیر یوسفی ظهر امروز در نشست خبری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تامین مواد اولیه در اولویت جهش تولید است و استفاده از مواد اولیه تولیدی در داخل استان منجر به افزایش ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بیشتر می شود. به عبارت دیگر باید خام فروشی قطع شود و به فکر ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت در داخل استان باشیم.
وی خاطر نشان کرد: استان گلستان در بخش کشاورزی ظرفیت بالایی دارد ولی بهره وری کمتر اتفاق می افتد. در واقع از طرح های مصوب درون استانی تنها 30 درصد از طرح ها عملا به مرحله بهر برداری می رسد زیرا شرایط و امکانات کمتر مهیا می شود و موانعی وجود دارد لذا همراهی مدیران همه بخش ها و همکاری بانکها همراه با سرعت عمل برای جهش تولید ضروری است.
نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اشاره به مشارکت فعالان اقتصادی استان در طرح پیشگیری از ویروس کووید ۱۹ گفت: از مجموع 150 میلیارد تومان کمک های فعالان اقتصادی کشور در بحث کرونا و سلامتی مردم ، اتاق بازرگانی گرگان حدود 15 میلیارد تومان برای تهیه لوازم پزشکی و بهداشتی مورد نیاز در مراکز درمانی استان کمک کرد از جمله تهیه و نصب 52 دستگاه تنفسی در طی کمتر از 3 روز به طوری که به گفته مدیران بهداشتی گلستان این سرعت عمل و اقدام در طی 40 سال گذشته بی سابقه بوده است.
امیر یوسفی در پایان خاطر نشان کرد: از 15 نفر هیات نمایندگان اتاق گرگان 9 نفر به عنوان نمایندگان گلستان در کمیسیون های مختلف اتاق کشوری عضو هستند و این ظرفیت بزرگی است تا در همه بخش های مختلف برای جهش تولید از این تجارب و ظرفیت استفاده بهینه داشته باشیم.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر