c_300_250_16777215_10_images_73774.jpg
ترکمن سسی - معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: بین گرانی و گرانفروشی فرق است.افزایش منطقی قیمت ها همان سیال بودن قیمت هاست ولی سوء استفاده از شرایط به ضرر مصرف کننده گرانفروشی است.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، علی اصغر اصغری روز پنج شنبه در نشست خبری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان اظهار کرد: حوزه نظارت سعی دارد تا همه واحدهای تولیدی، خدماتی و تجاری به حقوق مصرف کنندگان توجه داشته باشند تا در کنار تولید و عرضه مناسب با مصادیق گرانفروشی مقابله و از حقوق مصرف کنندگان صیانت شود.
وی افزود: دریافت گزارشات مردمی نقش مهمی در حوزه نظارت دارد و سامانه تلفنی 124 ستاد خبری سازمان آماده پاسخگویی و دریافت هرگونه گزارش، شکایت و همچنین نقطه نظرات و پیشنهادات شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان گلستان است و سیاست ها متناسب با نیازهای مردمی خواهد بود.
اصغری ادامه داد: ما کمبود نیروی انسانی خود و تعدد مراکز عرضه در حوزه نظارت را با مشارکت های مردمی جبران می کنیم و به فرمانداری ها پیشنهاد دادیم تا از ظرفیت نیروهای مردمی دهیاری ها برای نظارت در مناطق روستائی بهره گیری شود.
وی یادآور شد: ما برای دسترسی به اهداف صیانت از حقوق مصرف کنندگان از ظرفیت 260 نفر از ناظرین افتخاری که به صورت داوطلبانه با ما همکاری دارند و نیز از همراهی 70 نفر از بازرسان اتحادیه ها و اصناف و 120 نفر از نیروهای نظارتی خود سازمان استفاده می کنیم تا به دغدغه های مردم رسیدگی نمایند.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: در سال 1398 بیش از 100 هزار مورد بازرسی داشتیم و در طی 45 روز طرح نظارتی نوروزی نیز 7410 مورد گزارش مردمی دریافت کردیم که 13 میلیارد ریال ارزش پرونده های مرتبط با این گزارش ها بوده است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی طی ماه های اخیر و اینکه مردم امسال نوروز به آن صورت سال های قبل نداشتند بیشتر گزارش های مردمی و بازرسی های انجام شده در حوزه مواد غذایی و ما یحتاج روزانه مردم بوده است.


 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر