c_300_250_16777215_10_images_73781.jpg
ترکمن سسی - امام جمعه شهر مرزی اینچه برون گفت: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است و فرصت مناسبی برای خودسازی و همدلی است.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، «آخوند مدد آقا هوشمند»،گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و بیماری کرونا دستگیری از نیارمندان و کمک به افراد بی بضاعت لازم و ضروری است.
به گفته وی؛ ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و اوج همدلی برای کمک مؤمنانه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر بوده است.
امام جمعه اینچه برون، روزه را یکی از عبادتهای مهم و از ارکان دین مبین اسلام دانست و گفت: از آنجا که در این ماه بر همه مسلمانان واجب است روزه بگیرند و به طور مشترک، گرسنگی و تشنگی را احساس کنند، طبیعی است سختی گرسنگی و تشنگی، آنها را به یاد فقرا و نیازمندان می اندازد و سبب می شود تا احساس آنها را عمیقاً درک کنند.
آخوند هوشمند، تصریح کرد: در این ماه مبارک، محبت، بخشش، صفا و صمیمیت در اجتماع و بین مسلمین به سرعت افزایش یافته و انسان دوستی در این ماه به اوج خود می رسد.                    

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر