c_300_250_16777215_10_images_73783.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به نقش و اهمیت اقدامات معلمان در جامعه اظهار کرد: سرنوشت نسل های آینده وابسته به اقدامات و تعالیم معلمان دارد و در واقع هر جامعه ای محصول تعالیم معلمان و مربیان است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، کامل پیام دکتر هادی حق شناس امروز شنبه 13 اریبهشت در آیین تجلیل از معلمان برتر استان که بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران، روسای آموزش و پرورش شهرستان و امامان  جمعه 14 شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و 100 معلم شهید استان، تصریح کرد: تکریم حقیقی معلمان در واقع توجه به شان و جایگاه آنان است و تنها توجه به موضوعات حقوق و دستمزد نمی تواند اغنایی برای این قشر فرهیخته ایجاد کند.
وی افزود: پزشکان و پرستاران سختکوشی که امروز در عرصه مقابله با کرونا در جامعه درخشیدند در واقع محصول تعالیم معلمان شریفی هستند که نسل سازی عالمانه را مورد توجه خود قرار دادند.
استاندار گلستان یادآور شد: دانش آموزان با استفاده از تعالیم معلمان باید ظرفیت های مسئله سازی را بیابند و اولویت های جامعه را تشخیص دهند.
دکتر هادی حق شناس هدایت ذهن دانش آموزان در مسیر خلق مسئله توسط معلمان را با اهمیت دانست و گفت: قدرت تبیین مسائل به دانش آموزان کمک می کند تا مانع تبدیل مسائل به بحران و چالش شویم و بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت.
وی با بیان اهمیت ابزارهای آموزشی خاطر نشان کرد: توجه به محتوای آموزش بیش از سخت افزارها اهمیت دارد و اگرچه بستر سازی می تواند یاری بخش آموزش باشد اما باید دانش آموزان ما قدرت تغییر در خود و دیگران را بیابند و به درستی توان مسئله یابی داشته باشند.
همچنین در این جلسه گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان طی گزارشی از اقدامات صورت گرفته یادآور شد: در حال حاضر 99.5 درصد مدارس استان به سامانه شاد متصل شده اند و 37 درصد دانش آموزان گلستان از برنامه های آموزشی و درسی این سامانه استفاده می کنند.
گفتنی است در این ارتباط ویدئو کنفرانسی تعدادی از فرمانداران، مدیران آموزش و پرورش و امامان جمعه نقطه نظرات خود را با استاندار گلستان درمیان گذاشتند.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از 3 تن از معلمان برتر در سطح استان با حضور استاندار تقدیر شد و همین آیین تجلیل در هر شهرستانی نیز برگزار گردید.
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر