c_300_250_16777215_10_images_73811.jpg

ترکمن سسی - در حالیکه دامداران گلستانی از کاهش چشمگیر قیمت دام زنده گلایه‎مند هستند اما قیمت گوشت قرمز در مراکز خرده‌فروشی استان همچنان بالاست و به گفته دامداران مهمترین دلیل اختلاف این قیمت وجود واسطه‎ها در بازار گوشت قرمز است.


در همین رابطه خبرگزاری فارس نوشت:

یک دامدار گلستانی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هر چند قیمت دام کاهش یافته ولی قیمت گوشت و فراورده‎های آن در بازار روند افزایشی داشته است.
علی تجری با بیان اینکه کاهش قیمت دام زنده در قیمت گوشت قرمزی که به دست مصرف کننده می‌رسد تأثیری نگذاشته است، افزود: سال گذشته دام زنده را کیلویی ۴۴ هزار تومان می‎فروختم اما الان با قیمت ۳۰ هزار تومان خریدار ندارد.
وی اضافه کرد:  قیمت گوشت برای مصرف‌کننده باید کمتر از این مقدار باشد در واقع گوسفند پرواری با قیمت ۸۲ تا ۸۵ هزار تومان و گوساله‌پرواری ۷۲ تا ۷۵ هزار تومان باید به دست مصرف‌کننده برسد تفاوت قیمت‎ها هر کیلوگرم بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان است.
دامدار گلستانی مهمترین علت جولان واسطه‎ها در بازار دام را نبود بازار هدف متمرکز عنوان کرد و گفت: اگر مسوولان مرتبط در حوزه جهاد کشاورزی و امور دام در کشتارگاهها دام را به طور مستقیم از دامدار بخرند و آن را بین قصابان تقسیم کنند شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر