c_300_250_16777215_10_images_73860.jpg

ترکمن سسی - قاری و حافظ نوجوان گمیش تپه ای گفت: ت‍هیه و پخش فیلم های استودیوی مجازی لحظه های وصال موجب می شود تا نوجوانان و جوانان منطقه با قاریان و حافظان قرآنی آشنا شوند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، محمدرضا ولی‌محمدی، قاری نوجوان و حافظ کل قرآن کریم در حاشیه ضبط فیلم های استودیو برنامه لحظه های وصال گفت: تولیدات این استودیو باعث می شود که با بازنشر آن در اختیار همه همراهان و بینندگان عزیز در فضای مجازی قرار بگیرد.

این حافظ قرآن کریم و دارنده عنوان نخست مسابقات حفظ کل سی و ششمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان کشور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین خیرخواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و همکاران وی در راه اند ازی این استودیوی مجازی افزود: تهیه و پخش این فیلم ها به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور باعث می شود که مردم منطقه با قاریان، حافظان و چهره های قرآنی استان گلستان و شخصیت های برتر اهل سنت آشنا شوند و از علوم و فنون قرائت و تلاوت و آثار آنها استفاده و بهره لازم را ببرند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر