c_300_250_16777215_10_images_73919.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به تولید بیش از ۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان اظهار کرد: بر اساس رایزنی های انجام شده توسط وزیر راه و شهرسازی به زودی مرز ترکمنستان باز خواهد شد و صادرات محصولات استان موجب رونق و جهش تولید می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت در جلسه ویدیو کنفرانس با فرمانداران استان که معاونین استاندار و تعدادی از مدیران کل نیز حضور داشتند ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر تصریح کرد: فرمانداران باید در سال جهش تولید  تقسیم بندی ۹۰۰ واحد تولیدی فعال در ۲۳ شهرک صنعتی و همچنین واحدهای تولیدی کشاورزی را بر اساس فعال, نیمه تعطیل و تعطیل داشته باشند تا بتوانیم بر اساس آن برنامه ریزی های حمایتی را لحاظ کنیم.
وی افزود: واحدهای تولیدی در استان هستند که هرگز متقاضی دریافت تسهیلات نبوده اند و باید آنها حمایت ویژه شود تا بتوانند میزان تولیدات خود را افزایش دهند.
استاندار گلستان یادآور شد:باید مشکلات واحدهای تولیدی را بر اساس راهکارهای منطقی حل کرد و فرمانداران در هر شهرستان ۳ واحد تولیدی شاخصی که تولید آنها می تواند در مسیر جهش تولید موثر باشد را اعلام کنند.
دکتر حق شناس ادامه داد: فرمانداران عالی ترین مقام اجرایی شهرستان ها هستند و باید با اقتدار مشکلات شهرستان را حل نمایند.
وی خاطر نشان کرد : تحریم های ظالمانه بین المللی علاوه بر شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد کشور فشار وارد آورده اما گلستان با توجه به توانمندی های بالقوه و بالقوه می تواند در سال جاری شعار جهش تولید را محقق سازد.
لازم به ذکر است در این جلسه معاونین استاندار نیز نقطه نظرات خود را با فرمانداران از طریق ویدیو کنفرانس در میان گذاشتند و همچنین فرمانداران ۱۴ شهرستان به بیان مشکلات و مسایل خود پرداختند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر