c_300_250_16777215_10_images_73940.jpg

ترکمن سسی - در روزهای اخیر تصاویر و ویدیوهایی از برگزاری مسابقات والیبال در زمین های خاکی در گنبدکاووس شاهد بودیم که در شرایط کنونی بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می شد و احتمال شیوع کرونا و تهدید سلامتی شهروندان حاضر در آن مکان ها وجود داشت.


این موضوع واکنش بسیاری از شهروندان را در پی داشت و گزارش های این موضوع در خبرگزاری فارس و کانال تلگرامی جرجان خبر و نیز در فضای مجازی منطقه مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسابقات والیبال حاشیه دریاچه مصنوعی و چند نقطه دیگر بازتاب داشت.

در پی این گزارش ها، فرمانداری ویژه گنبدکاووس با دستوری فوری و اکید بر اجرای مصوبه شورای تامین تاکید و با قید فوریت آن را در دستور کار قرار داد.

این دستور بلافاصله پیش از ظهر روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در سه نقطه حاشیه دریاچه مصنوعی، باغ اعتصامی و محله چای بوئی اجرایی شد و زمین های خاکی در این مکان ها تا اطلاع ثانوی از شرایط برگزاری مسابقات خارج شد.

امیدواریم با رعایت توصیه های بهداشتی و همراهی همه مردم ، هرچه زودتر با بهبود شرایط کرونایی جامعه و رفع محدودیت های ناشی از این شرایط ، جوانان و عاشقان والیبال این دیار فعالیت های ورزشی خود را بتوانند در این زمین های خاکی از سر بگیرند.

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر