c_300_250_16777215_10_images_73721.jpg

ترکمن سسی - سخنران نماز جمعه سیمین شهر گفت: دهه آخر ماه مبارک رمضان ایام اجابت دعا و نیایش است.


به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، آخوند نیازقلیچ حنفی در نماز جمعه 21 رمضان در سیمین شهر ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام علی (ع) گفت: دهه ی سوم ماه رمضان دهه نجات از جهنم است و کسانی که در دهه ی اول ماه رمضان با پایبندی بر طاعات و عبادات و پرهیز از گناهان مورد رحمت خداوند قرار گرفتند، در دهه ی دوم با استقامت بر عبادات مورد مغفرت خدا قرار گرفتند و با عدم سستی در طاعات در دهه ی سوم، خداوند از جهنم نجات می دهد و این بشارت خیلی بزرگی است که انسان از جهنم نجات پیدا کند و ارزش این بشارت در روز قیامت معلوم خواهد شد.
وی همچنین گفت: اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان و آثار دنیوی و اخروی بهره مندی از این ماه به عنوان بزرگترین، بالاترین و ارزشمندترین ماه، در آیات قرآن کریم و روایات به روشنی بیان شده است.
آخوند نیازقلیچ حنفی در ادامه سخنان خود ضمن تفسیر سوره قدر و فضیلت شب های قدر افزود: این فضیلت به عنوان نزول قرآن حاصل شده است و خداوند متعال نیز دعاهای مومنین را در این شب ها مورد اجابت قرار می دهد.
وی همچنین با اشاره به شهادت امام علی (ع) به عنوان یکی از بزرگ ترین مردان تاریخ اسلام در ماه مبارک رمضان افزود: جمع شدن دور فضیلت شهادت و رمضان برای ایشان و واقع شدن غزوه بدر در ماه رمضان همه از فضیلت های این ایام خبر می دهد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر