c_300_250_16777215_10_images_73970.jpg

ترکمن سسی - جلال گل، نایب رئیس شورای اسلامی روستای آرخ بزرگ از استاندار گلستان درخواست کرد تا برای تسریع در انجام فعالیت های عمرانی روستای آرخ بزرگ دستور رسیدگی صادر نماید.


وی در مرقومه ای که یک نسخه از آن را به این رسانه ارسال کرده نوشته است:
همان طور که مستحضر هستید حضرت امام(ره)  بارها در سخنان و پیام ها و رهنمودهای گهر بارشان که تا ابد در گوش پیروان راستینش طنین انداز خواهد بود روستاییان را از ارکان اصلی و پشتوانه سیاسی و اقتصادی جامعه می دانست.
با عرض سلام و خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات به استاندار عزیزمان جناب دکتر حق شناس. سخنی کوتاه و درد دل مردم غیور و رنج دیده روستای آرخ بزرگ را دارم.
 استاندار عزیز، روستای آرخ بزرگ بعنوان مرکز دهستان قزل آلان از توابع شهرستان محروم گمیشان بخش گلدشت می باشد.
 با آغاز جنگ تحمیلی از سوی عراق و چندین کشور غاصب که نتوانستند چشم بیدار مردم عزیز ایران را برای آغاز کشوری مردمی برتابند شروع به حمله به مناطق مرزی ایران کردن جوانان غیور روستا یمان همانند آحاد دیگر نقاط کشور اعزام جنگ حق علیه باطل شدند که در این جنگ نابرابر 5 نفر از عزیزانمان به مقام والای شهادت نایل شدند و چندین نفر هم جانباز ، شاید کمتر کسی می داند که از بین این 5 شهید والامقام اولین شهید ترکمن صحرا در دل این روستا با قدمت تاریخی در گلزار شهدا دفن شده است.
همچنین زاده گاه نماینده فقید غرب استان و چهره ملی ایرانم به حساب می آید اما با وجود این عزیزان به آن حق و حقوق خود نرسیده است . هر چند بعد از مدتی با پیگیری مسئولان روستا و همچنین پیگیری نماینده غرب استان جناب دکتر رامین نور قلی پور و مسئولان شهرستانی با همکاری و همیاری مدیران بنیاد مسکن شهرستان ترکمن و استان اعتباری برای اجرای طرح هادی از برنامه و بودجه استان مصوب گردید که مبالغی از آن هنوز تخصیص نیافته است.
که بدون اغراق می توان گفت که بعنوان گلوگاه ارتباط جاده ی شهرستان گمیشان با مرکز استان می باشد بعد دوسال از اتمام طرح کانیبو چند ماهی از برداشت اسفالت و زیرسازی این جاده بین شهری مشکلات عدیده ای اعم از رفت و آمد و همچنین آسایش مردم روستا را دوچار مشکل کرده است.
پروژه مذکور چند وقتی است که به علت جابجایی 32عدد تیر برق در وسط جاده که خود مشکلات فراوانی برای مردم اعم از رفت و آمد دو طرفه و همچنین نگرانی از بابت تصادفات ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که تیر برق های روستا اکثرا فرسوده میباشد کما اینکه قدمت آنها به قبل انقلاب بر میگردد.
 مردم در این ایام عزیز ماه مهمانی خدا مردم روستا شب و روز در کنار کرونا و مشکلات مالی با گرد و خاک دست به پنجه نرم می کنند از شما بعنوان بالا ترین مسئول اجرایی استان تقاضا داریم دستور رسیدگی صادر فرمائید.
جلال گل، نایب رئیس شورای اسلامی روستای آرخ بزرگ

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر