c_300_250_16777215_10_images_73980.jpg

ترکمن سسی- استاندار گلستان گفت: پروژه جدیدی را در سالجاری آغاز نخواهیم کرد و تلاش می کنیم پروژه های نیمه تمام در نقاط مختلف استان را تکمیل کنیم.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، هادی حق شناس عصر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهارکرد: در سالجاری پروژه جدیدی را آغاز نخواهیم کرد و تلاش می کنیم پروژه های نیمه تمام در نقاط مختلف استان را تکمیل کنیم.
وی با تأکید بر استفاده از حداکثر بهره وری، افزود: سعی خواهیم کرد با استفاده از منابع محدود حداکثر بهره وری را ایجاد کنیم.
حق شناس اضافه کرد: در این مسیر بیشتر بودجه عمرانی استان را در جهت تقویت طرح های کشاورزی، آبی، زیرساختی و گردشگری در نظر خواهیم گر فت تا بتوانیم در سال جهش تولید اقدامات تاثیرگذاری را به انجام رسانیم.
وی با بیان این که رشد تولید محصولات کشاورزی استان در سالجاری مصداق جهش تولید است، گفت: مرکز تحقیقات کشاورزی استان نقش بالایی در امنیت غذایی کشور  دارد و این مرکز 100درصد بذر ۳۵۰ هزار هکتار سطح زیر کشت گندم در گلستان را تامین می کند.
استاندار گلستان بیان کرد: منابع استان در سالجاری تفاوتی با سال قبل ندارد و باید با اولویت بندی دقیق، پژوره های تاثیرگذار را سریع تر تکمیل کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر