c_300_250_16777215_10_images_73981.jpg

ترکمن سسی - آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس عنوان کرد : شهرداری گنبدکاووس برای سومین سال پیاپی در لیگ برتر والیبال حضور خواهد داشت.



در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال عدم تیم داری شهرداری گنبدکاووس در فصل آتی لیگ والیبال کشوری، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس به این اخبار واکنش نشان داد.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبد نوشت:
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با بیان اینکه نماینده پایتخت والیبال ایران یکبار دیگر تحت عنوان شهرداری گنبدکاووس در بالاترین سطح والیبال باشگاهی کشور حضور خواهد داشت اعلام کردند اعضای این شورا تمام قد در کنار والیبال گنبدکاووس ایستاده اند.

رئیس و همزمان سخنگوی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس درباره حواشی اخیر و شایعات پخش شده در محافل عمومی گفت: شورای اسلامی شهر هیچ مصوبه ای در مورد عدم تیمداری به تصویب نرسانده بود و فقط در نظرسنجی که در بین اعضای شورا برگزار گردید اکثریت دوستان از بی توجهی ها و ناملایمات و عدم حمایت برخی متولیان ورزش من جمله مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان و بدقولی سایر مسئولان که کمترین حمایتی از تیم والیبال شهرداری انجام نداده بودند آزرده خاطر بودند.

آخوندی در این بین از مهندس غراوی از معاونین استاندار به نیکی یاد کردند و از زحمات وی به عنوان یکی از حامیان بزرگ تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس تقدیر تشکر کردند.

رئیس شورای شهر گنبد با اعلام اینکه تمامی اعضای این شورا پای کار هستند و شهرداری گنبد در حد توان خود از والیبال گنبد حمایت خواهد کرد یادآور این نکته شدند که بقیه ارگان ها و متولیان باید در کنار تیم والیبال گنبد که متعلق به تمامی استان است باشند و شهرداری گنبد را در این زمینه یاری کنند.

آخوندی افزود: لایحه شهرداری برای بررسی دقیق تر جزئیات به شهرداری بازگردانده شد و ان شاءالله در اولین فرصت بودجه تیم برای سال جدید بسته خواهد شد. همچنین با مدیرعامل باشگاه برای تشکیل اسکلت تیم صحبت شده است.
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر