c_300_250_16777215_10_images_74008.jpg

ترکمن سسی - توجه جدی به تعریض و ایمن سازی جاده ها خصوصا جاده آق قلا- بندر ترکمن از موارد مورد تاکید در نشست مجمع نمایندگان استان با رئیس سازمان برنامه و بودجه بود.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، رمضانعلی سنگدوینی منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم در دیدار روزهای اخیر مجمع نمایندگان استان با رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده های استان خواستار توجه جدی به تعریض و ایمن سازی جاده ها خصوصا جاده آق قلا-بندر ترکمن-اینچه برون با توجه به ظرفیت ترانزیت کالا در مرز اینچه برون شد.

مجمع نمایندگان استان گلستان در ادامه دیدارهای دوره ای خود با مدیران ارشد دولت، با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نشست مشترک داشتند.

گفتنی است جاده آق قلا - بندرترکمن از محورهای پرتردد در منطقه ترکمن صحراست و بدلیل عرض کم جاده و حجم بالای تردد و بخشی هم به دلیل فرهنگ ترافیکی در سال های اخیر شاهد اتفاقات جاده ای بسیاری بوده است به طوری که این جاده در میان مردم منطقه و فعالان فضای مجازی با عنوان خطرناک ترین جاده منطقه و جاده مرگ شناخته می شود.

گفته می شود که آخرین مورد تصادف در این جاده همین امروز جمعه رخ داده است.

امیدواریم پیگیری های نمایندگان منتخب مردم گلستان در مجلس یازدهم منجر به نتایج مطلوبی گردد تا تعریض و ایمن سازی جاده آق قلا - بندرترکمن به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم منطقه تحقق یابد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر